Like ons!
Corendon dolblij; exposure door zeges Van der Poel 'tussen 1 en 2 miljoen' waard

Algemeen nieuws

Corendon dolblij; exposure door zeges Van der Poel 'tussen 1 en 2 miljoen' waard

Corendon spint garen bij de goede prestaties van Mathieu van der Poel op de weg. Dat vertelt Martin de Boer, verantwoordelijk voor de marketing bij de reisorganisatie, in gesprek met Het Laatste Nieuws.

Corendon, dat al vier en een half jaar sponsor is van de wielerploeg van Van der Poel, is ontzettend blij met alle overwinningen en aandacht. 'Wat ons de afgelopen weken overkomt, de publiciteit die we voor zijn successen krijgen, is fantastisch en overtreft alles. Je kunt het in miljoenen uitdrukken. Overal komen we in beeld, of het nu televisie is of in de commentaren in de internationale kranten. Als we die exposure zouden moeten kopen, zouden we tussen één en twee miljoen moeten betalen', aldus De Boer.

Van der Poel is nu op vakantie, waardoor Corendon de tijd krijgt om na te genieten van winst in onder meer de Brabantse Pijl en de Amstel Gold Race. 'We zijn begonnen in het veldrijden, we zijn nu procontinentaal en als het moet zullen we ook de stap naar de WorldTour zetten. Ik heb geen idee wat voor budget daar aan hangt', vertelt De Boer, die het ook prima vindt om procontinentaal te blijven. 'Wat Mathieu in het mountainbiken doet, straalt ook op ons af. We steunen hem in zijn plan om volgend jaar een olympische medaille te halen in Tokio.' (foto: Instagram Corendon-Circus)

0 reacties

Schrijf een reactie

Om een reactie te kunnen schrijven dien je ingelogd te zijn. Login/Registreer je hier direct!
Naar boven